Saptamana Reducerilor Smart! Primesti DISCOUNT -10 % doar in aceasta saptamana! Foloseste codul „ECO” la finalizarea comenzii. Stoc Limitat!

Termeni si conditii

1. ELEMENTE DEFINITORII


Termenii si conditiile generale prevazute in continuare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre  SC MAXIDEAL GROUP  SRL, prin intermediul magazinului online www.case-smart.ro catre cumparator.

Astfel, urmatorii termeni se definesc astfel:
– bunuri si servicii: orice produs sau serviciu care urmeaza a fi furnizat de catre vanzator, cumparatorului;
– comanda: document eletronic prin care cumparatorul solicita achizitionarea unor bunuri sau servicii prezentate in oferta magazinului online www.case-smart.ro ;
– contract: comanda confirmata de catre vanzator (confirmarea unei comenzi se poate face doar telefonic sau electronic).

2. INREGISTRAREA SI CONFIRMAREA UNEI COMENZI


Prin lansarea unei comenzi (eletronic sau telefonic) prin intermediul magazinului online www.case-smart.ro , cumparatorul este de acord cu forma de comunicare prin care vanzatorul isi desfasoara operatiunile (electronic sau telefonic).

O comanda este compusa din urmatoarele:
– bunuri sau servicii regasite in oferta magazinului online mai sus mentionat;
– mentiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum si alte mentiuni speciale;
– specificatiile cumparatorului.

Lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) nu presupune si confirmarea comenzii si a contractului.  Etapele complete sunt urmatoarele:
– inregistrarea unei comenzi:  se va genera un numar unic automat pentru fiecare comanda inregistrata;
– preluarea unei comenzi de catre un agent de vanzari, in limita programului de lucru afisat pe site la sectiunea Contact (programul Departamentului de Vanzari);
– incheierea contractului reprezintand momentul emiterii facturi fiscale pe suport durabil.
– livrarea unei comenzi se face dupa confirmarea comenzii si dupa stabilirea detaliilor de livrare de catre agentul de vanzari sau livrari si de catre cumparator.

Mesajele trimise in mod automat de sistem nu confirma existenta produsului in stoc si nici incheierea contractului de Vanzare-Cumparare.Comenzile sunt preluate/inregistrate si numai dupa confirmarea  furnizorului cu privire la disponibilitatea  produsului in stoc, comenzile sunt acceptate si onorate.

Produsele aflate in oferta magazinului online www.case-smart.ro se pot vinde numai in baza unei comenzi. Comanda se va procesa conform pasilor mai sus mentionati in timpul programului de lucru al Departamentului de Vanzari. O comanda neconfirmata nu presupune o rezervare a produselor. Comenzile vor fi onorate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate in baza de date. O comanda care contine produse afisate in site cu urmatorul status: STOC MAGAZIN, STOC FURNIZOR nu pot fi onorate in cazul in care pe acelasi produs a fost inregistrata o alta comanda inaintea ei din punct de vedere cronologic si ulterior confirmata, astfel stocul epuizanduse.

3.PRETUL SI STOCUL PRODUSELOR


Preturile si stocul produselor sunt actualizate de la un interval de 24 de ore pana la 5 zile zile. Preturile din comenzi si proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora.Pentru produse care se aduc pe baza de comanda speciala se poate solicita achitarea unui avans de minim 30% din valoarea produsului.In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a ANULA comenzile ce contin aceste produse si de a anunta clientii in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

Stocul produselor comercializate de catre magazinul online www.case-smart.ro este mentionat astfel:

 IN STOC: produsul se afla in stocul fizic (IN LIMITA STOCULUI DISPONIBIL) si se poate ridica / livra in baza unei comenzi online, DUPA CONFIRMAREA COMENZII (Acceptarea comenzii). Comenzile produselor cu statusul IN STOC vor fi onorate in ordinea cronologica in care sunt inregistrate in baza de date. Toate produsele afisate cu statusul IN STOC au un numar limitat de bucati. Actualizarea stocurilor se face conform celor mentionate mai sus  – in consecinta pot aparea situatii in care un produs comandat cu status IN STOC sa devina indisponibil in cazul in care acesta a fost confirmat pe o comanda anterioara.

– STOC FURNIZOR : produsul/produsele din stocul furnizorului sunt disponibile in numar limitat (IN LIMITA STOCULUI DISPONIBIL). Comanda urmand a fi aceeptata ulterior confirmarii cantitatii disponibile in stocul furnizorului de catre agentul de vanzari. Actualizarea stocului la furnizor se face la un interval de pana la 15 zile din momentul preluarii comenzii.In situatia in care produsul nu se mai afla in stocul furnizorului veti fi informat cu privire la acest aspect.

Avand in vedere ca actualizarea stocurilor aflate la furnizor nu este facuta intr-un interval care sa permita o informare exacta, pot aparea cazuri in care un produs afisat in stoc furnizor sa nu mai se afle de fapt pe stoc. De asemenea, exista posibilitatea ca aceste produse sa poata fi aduse doar pe comanda speciala, cu termene de livrare de la 2 zile la 60 de zile. Informatia fiind preluata de la furnizor, nu ne asumam responsabilitatea daca produsul respectiv nu se afla in stocul acestuia.

– STOC EPUIZAT : produsul nu se afla in stocul case-smart.ro si nici in stocul furnizorului.

4.PLATA PRODUSELOR


Plata produselor se poate face numerar (la punctul de lucru sau ramburs, direct catre curier), OP, Card Bancar (plata online pe site).Sumele achitate prin modalitatea de plata online, prin card bancar, vor fi blocate automat pe contul clientului, de catre procesatorul de plati, si directionate automat catre contul bancar al Case-smart.ro, in termen de aproximativ 72 de ore. Tinem sa atragem atentia ca acest proces se face automat, fara interventia vreunui angajat al Case-Smart.ro. Confirmarea comenzii se va efectua dupa verificarea si confirmarea incasarii. In situatia in care comenzile nu pot fi onorate, returul banilor se va face intr-un termen de maxim 5 zile lucratoare de la comunicarea catre client.

In situatia returnarii/deblocarii sumelor achitate online (la cererea clientului sau din cauza incapacitatii de a livra produsele), va rugam sa luati legatura cu banca emitenta a cardului deoarece in functie de protocolul pe care dumneavoastra l-ati semnat si incheiat cu banca, desi un reprezentant Case-Smart.ro solicita returnarea sumei, banca poate debloca valoarea intr-un termen de pana la 30 zile.

Conform art 8.5 al contractului agreat intre mobilpay.ro si case-smart.ro, operatiunile platite prin card nu trebuie sa faca obiectul unei returnari partiale sau totale printr-un alt mijloc de plata. In cazul anularii comenzii sau returnarii acesteia de catre cumparator, case-smart.ro trebuie sa foloseasca functionalitatile puse la dispozitie de solutia software pentru anularea operatiuniilor. […] case-smart.ro se obliga sa respecte pe toata durata de valabilitate a prezentului contract toate instructiunile, procedurile de procesare si normele tehnice de securitate transmise de Banca pe parcursul configurarii site-ului sau ulterior, comunicate direct sau prin intermediul Procesatorului

5. LIVRAREA PRODUSELOR


Livrarea produselor se face conform datelor mentionate in aceasta pagina https://case-smart.ro/livrare/
Timpii de livrare din pagina mai sus mentionata se aplica din momentul confirmarii comenzii, exceptand zilele nelucratoare si pot varia de la 24 ore pana la 30 de zile.
Se recomanda verificarea produsului din punct de vedere al specificatiilor, accesoriilor cu care este livrat – in cazul unor lipsuri sau neconcordante se va proceda conform datelor mai jos mentionate. Este recomandat ca verificarea sa fie facuta in momentul receptionarea comenzii, in cazul sesizarii unei neconformitati, sesizarea sa fie facuta in maximum 48 de ore de la receptionare, la adresa de e-mail : [email protected] Sesizarea trebuie sa contina informatii despre comanda, despre starea produsului si de preferat cateva poze cu produsul / ambalajul cu probleme.

In cazul comenzilor cu verificare colet este obligatorie verificarea de catre client in prezenta agentului de curierat a integritatii ambalajului, produsului si accesoriilor. Orice reclamatie ulterioara referitoare la integritatea produselor nu va fi luata in considerare ulterior daca nu au fost urmati pasi procedurali mai sus mentionati.

Atentie !!!  In cazul coletelor care prezinta ambalaj deteriorat (urme de soc, ruptura, crapaturi, contact cu lichide ) sau suspiciunea unei neconformitati se recomanda si se insista asupra verificarii produsului/produselor cat si a accesoriilor in prezenta agentului de curierat cat si a intocmirii unui proces de constatare in care sa fie consemnate orice neconformitati sau sa se refuze receptia coletului sau produsului/produselor.

Receptia coletelor  sau produselor care prezinta urme de neconformitati fara respectarea indicatiilor Case Smart se realizeaza prin asumarea raspunderii de catre client !

In cazul comenzilor cu ridicare din Showroom, clientul are obligatia sa verifice integritatea ambalajului cat si a produsului si accesoriilor in prezenta agentului de vanzare in spatiul delimitat pentru testare  ( banc probe ) . In situatia in care se sezizeaza orice neconformitate refuzati receptia produsului.

Orice reclamatie ulterioara cu privire la integritatea produsului, accesoriilor sau ambalajului nu va fi luata in considerare!

Tranferul riscului se realizeaza conform O.G 34/2014*

6. DREPTURILE DE AUTOR

Drepturile de autor asupra intregului conţinut aparţin in totalitate SC MAXIDEAL GROUP SRL si nu se pot folosi sau copia fara acordul scris al proprietarului.Cei care acceseaza acest site web au urmatoarele drepturi:
explorarea conţinutului www.case-smart.ro
reproducerea, traducerea sau utilizarea informaţiilor publicate, numai cu acordul sursei;
inserarea in paginile proprii a unor legaturi catre acest site web (atunci cand legaturile sunt cuprinse in website-uri comerciale sau publicitare se va asigura deschiderea unei noi ferestre pentru vizualizarea site-ului www.case-smart.ro);
persoana care işi bazeaza deciziile, acţiunile sau inacţiunea sa pe informaţiile conţinute in acest website işi asuma raspunderea integrala pentru eventualele pierderi suferite;

Fotografiile prezentate au caracter informativ si pot contine accesorii ce nu sunt incluse in pachetul standard al produsului;
Specificatiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fara nevoia de instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
O eventuala incalcare a dreptului de autor sesizata pe site se poate raporta la urmatoarea adresa de e-mail: [email protected]

7. PROTECTIA SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL


Pentru mai multe informatii privind politica noastra de protectie si prelucrare a datelor cu caracter personal accesati pagina  Prelucrarea datelor cu caracter personal.

8. GARANTII


Toate produsele comercializate de catre magazinul online www.case-smart.ro , cu exceptia celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si conditiilor comerciale ale producatorilor si distribuitorilor – toate produsele sunt noi (cu exceptia celor resigilate), in ambalaje originale. Garantia produselor comercializate de catre Case Smart este asigurata de catre service-urile autorizate ale distribuitorilor sau producatorilor, prin predarea acestora in cazul lipsei conformitatii, catre centrul de preluare al garantiilor case-smart.ro sau direct catre centrele de service autorizate specificate in certificatul de garantie.
Mai multe detalii despre conditiile de garantie se regasesc in pagina dedicata:
https://case-smart.ro/produse-si-garantie/

9. RETURNAREA PRODUSELOR


Returnarea produselor se supune legiilor in vigoare precum si unei politici proprii de returnare in unele cazuri.
Toate detaliile despre returnare se regasesc pe pagina dedicata:
https://case-smart.ro/politica-de-retur/

Returnarea produselor in vederea redirectionarii catre service-urile autorizare/agreat de furnizor/distribuitor/producator se va face respectand indicatiile procedurii de retur(mod ambalare, depozitare,manipulare cost transport).

Atentie! Costurile de transport in cazul produselor returnare in termenul legal(14 zile) vor fi suportate de consumator.
Expeditorul raspunde de corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB) cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.

Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalat intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: polistiren, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului.

Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putand fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.

10. FORTA MAJORA

Nici una dintre parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Termenii si conditiile de comercializare a produselor pe site-ul case-smart.ro pot fi modificate prin consens al conducerii companiei ce administreaza site-ul. Propunerile de modificare a vor fi comunicate in prealabil tuturor membrilor conducerii.
Documentele supuse dezbaterii, precum si cele rezultate in urma discutiilor (sinteza deciziilor) vor fi comunicare membrilor AGA, urmand a se dispunde publicarea noilor dispozitii in sectiunea destinata de pe pagina de internet https://case-smart.ro/termeni-si-conditii/

11. INFORMATII DESPRE PRODUSE SI SERVICII

Aceste pagini constituie o prezentare generala a gamei de produse si servicii a SC MAXIDEAL GROUP SRL distribuite in Romania. Imaginile produselor de pe site sunt cu titlu de prezentare si nu atrag responsabilitatea SC MAXIDEAL GROUP SRL .

SC MAXIDEAL GROUP SRL isi rezerva dreptul de a modifica/actualiza informatiile ce figureaza in prezentul site pe internet, mai ales pe cele referitoare la caracteristicile tehnice, la echipamentele modelelor prezentate si la preturi, in orice moment, fara preaviz, tinand cont de trasatura interactiva a site-ului, fara ca modificarile sa presupuna responsabilitatea SC MAXIDEAL GROUP SRL, a membrilor retelei sale sau a angajatilor sai.

SC MAXIDEAL GROUP SRL este la dispozitia dumneavoastra pentru orice informatie, in special referitoare la tarife, la disponibilitatea modelelor prezentate, precum si la cele mai recente evolutii ale acestora.

12. POLITICA DE SERVICE

In vederea solutionarii intr-un termen cat mai scurt a sesizarilor cu privire la neconformitatea produselor achizitionate din magazinul online case-smart.ro, recomandam redirectionarea acestora catre service-urile autorizate de producator/distribuitor/furnizor. Informatiile cu privire la datele de contact vor fi furnizate de personalul Case Smart ,dupa comunicarea de catre consumator a documentelor doveditoare achizitiei. In situatia in care clientul intampina dificultati sau nu doreste contactarea service-ului agreat(de operatorul economic), se recomanda redirectionarea produsului in pachet cat mai complet catre punctul de lucru Case Smart in vederea aducerii la conformitate.

Atentie! Costurile de transport in cazul redirectionarii catre service-urile autorizate/agreate sunt suportate de catre operatorul economic( Case Smart).

Nu ne asumam raspunderea pentru produsele demontate si ambalate necorspunzator de catre consumator cat si in cazul in care nu sunt respectate indicatiile de montare/demontare,ambalare,manipulare,transport.

Produsul se va trimite prin Fan COURIER – catre punctul de lucru case-smart.ro cu plata transportului la destinatar. Acesta va trebui ambalat corespunzator in vederea transportului si manipularii in mod succesiv, pentru a evitarea eventualelor deteriorari.

Modul de ambalare:
Se recomanda impachetarea in ambalajul original conform indicatiilor furnizate de producator.
Orice ambalare necorespunzatoarea poate duce la deteriorarea produsului pe timpul transportului, in consecinta indrumam consumatorul sa foloseasca mijloacele de ambalare corespunzatoare(suporti sustinere,folie protectie,pungi de aer,cutie).
Coletul trebuie sa contina, pe langa produs si accesorii, o copie a facturii de achizitie sau certificat de garantie si o nota cu datele de contact precum si problema reclamata la produsul in cauza.

Termenul de rezolvare este de 2-15 zile.

Distribuitori oficiali in Romania